©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

jueves, 9 de octubre de 2008

Molt bones.
M'alegra veure que encara queda gent agosarada jeje.
Benvinguts al meu blog, desitjo que pogueu gaudir de les meves fotos tan com he gaudit jo en el moment de fer-les.
Espero que sigueu ben critics-constructius, (no us passeu massa!!!)
Salut i gràcies.

2 comentarios:

vik Jambert dijo...

Molt bones Josep, per casualitats de la vida (si és que en hi han) he entrat al blog i me maravellat per les fotografies.
Felicitats!!!!

Vicky.

pepGIRONA dijo...

Molt bones!! Moltes gracies!! M'alegro que t'hagin agradat, fa poquets dies que he arracat amb el blog i haig d'acavar de saber com organitzar-me!! anire fent!! merci de debo!!

Albums de fotos al Flickr