©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

martes, 4 de noviembre de 2008

Sofà??? de moment no gracies...

Aquesta setmana passada durant tots els dies, ja es veia a venir que el cap de setmana el temps no seria massa...
Massa sec, i la temptació de quedar-se a casa i fer una mica de "sofing" era una opció viable. Pro pel que vaig veure crec que no la millor!!
El divendres vaig decidir que el dissabte ben d'hora agafaria la furgo i aniria a veure que explicaven per Hosca; I la veritat es que alla el temps no es que fos una maravella pro, tot estava increible!
Crec que aquesta foto podria ser bastant el resum de tot el cap de setmana, aigua i colors de tardor molt avançats.

Vaig esmorzar a Ainsa, i despres vai anar a veure un parell de pobles abandonats, un era Janovas i l'altre ni idea, també vaig estar a bestué, Escuain el Cañon de Añisclo,i haig de dir que MAI, havia vist el riu Ara tant crescut. Era un espectacle de colors i aigua per tot arreu!!!
En fi, la conclusio que en vaig treure de tot plegat, es:
Que ja que els dies del cap de setmana convidaven a fer fotos en blanc i negre a tot arreu, perque no intentar trovar colors fora del sofa??...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei fotògraf!

Aquesta foto de la cascada és molt xula, realment val la pena voltar i no quedar-se a casa que hi ha moltíssimes coses per veure. Jo ara si que vaig a fer una mica de "soffing" que ja estic K.O. Vagi bé el cap de setmana.

pepGIRONA dijo...

Molttes gracies noieta!!!!
Esta, be fer unas mica de "soffing"
peró sense passar-se!!!!!
jeje Merci per escriure! Em fa molta il.lusió

Javi dijo...

Hola cul inquiet!!!!

Jo últimament practico aquest vell esport del "Sofing" i mola molt, " te aborregas un montón" però de tant en tant no fa mal...

Albums de fotos al Flickr