©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

viernes, 24 de abril de 2009

126 km de costa d'Esuskal herria (1er dia)

Diumenge 6:00 del mati... Em llevo, pero nomes per anar al wc! faig el ronçu fins a les 8:00! ja n'hi ha prou!
Acavo de preparar 3 coses i marxo cap a Bilbao, disposat a recorrer d'alla fins a Hondarribia amb el meu tros de Plastic El qual ja li he posat nom, (Wilson).
Arribo a La capital Vasca cap a les 16:30. D'on coi puc accedir a la ria?? Be, faig una trucada al colega l'Urtzi, que tenen una base de cayacs un pel mes avall del goggenheim, i m'explica. Aparco la furgo i per fi amb "mono" ja d'agafar en Wilson, em poso a l'aigua, son les 17:45! no se on podre dormir, que llest que soc! no porto mapa!!!! Visca les presses!!

Tinc unes 3 hores remant fins un vell port avans de sortir de la ria, Quant en porto 2,5h ja estic sortint pel costat d'un espigó que em marca el final de la ria! I ara que faig?? m'haure passat la platja i no l'he vist??? joder, es fara de nit, i no em conec aquest tram de costa!
No vull tornar enrera... Ja porto el frontal, com serà...
Es comença a fer fosc... Veig que a uns 15 minuts tinc una platja in crec que podre parar. Quin luxe!! Es perfecta! trec un parell de llesques de pa de motlle una mica axafat, i un tros de formatge. Son les 21:45 ja toca anar a dormir... Hem fet amb en wilson 20,790km

1 comentario:

Javi dijo...

No m'agradaria ésser a la pell d'en Wilson "la que li espera..." Que bé que hi vius senglar! de gran vuí ser com tú.

Albums de fotos al Flickr