©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

martes, 14 de abril de 2009

Com estan de bé les kilometrades!!






Moolt bones!




Ja torno a ser a casa.. Porto uns dies... Vaig estar per le France fent una volta amb tren, res a veure amb els de rodalies de "la GRAN Capital catalana..." el problema es que eren tan puntuals que gairebe els perdia sempre!! jejeje Per aixo vaig convinar el tren amb fer dit!




Quant vaig tornar, el mateix cap de setmana, hi havia un symposium de cayac de mar a LLançá, durava 3 dies, i com no, despres d'acavar-lo, vaig anar cap a Osca, on el temps no acompanyava massa, pero vai poder fer alguna coseta d'espeleo, i una caminadeta per Ordesa, sempre moooolt recomanable!




Vaig haver de tornar al cap de 3 dies perqué havia quedat per anar amb fer una ruta amb bici de muntanya per el Cabo de Gata i l'Alpujarra Almeriense! brutals les TAPES que et posen amb la beguda!!! Be i la ruta tambe estava be!! jejeje, de fet mooolt be!

No hay comentarios:

Albums de fotos al Flickr