©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

viernes, 1 de enero de 2010

Bon any a tothom

Bon any 2010, buen año 2010, Happy new year, 2.010 anni buoni, 2010 gutes Jahr, 2010 godt år, 2010 goed jaar, Happy 2010, سعيد 2010
Esperem que aquest any, estigui tan plè d'experiencies bones com u ha estat el 2009. Una abraçada a tothom.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

hola pep!
felices fiestas tengas, aunque he leido que te han mangado la camara.que mala suerte.bueno espero que cuando estes por ESPAÑA, me llames.1abrazo jose esteban y eva

Anónimo dijo...

Feliç any nou, sento que t'hagis quedat sense la cámera (aixó te sol.lució), segueix endavant, fins aviat.

Enric

Bel Arimany dijo...

Hola wuapeton!!

Has fet la carta als reis?? si t'has portat bé segur que et cau alguna cosa.
Si no et porten res, no pateixis ens tens a nosaltres ;))))

Un petonàs immens
Muamuamuamua

Salytierra dijo...

Feliz Año 2010 Pep, que te hagas pronto con una cámara nueva y que nos sigas endulzando la vida a través de tu mirada.
Besazos
Esther

pepGIRONA dijo...

-Hola Jose y Eva!!
MUchas gracias igualmente!! A ver si podemos vernos pronto!!! Un abrazo!
-Gracies igualment Enric! Si que te solució! No deixa de ser material, Una mica car, peró material al final. Fins aviat!
-Hooooola guapissima!!
Pots contar Bel!! Crec que no m'he portat ni bé ni malament! jejeje
M'alegro que ens tinguem uns als altres!!;-) Un petonas i fins mooolt aviat!!
-Hola Madrileña guapa!!
Esperemos que asi pueda ser!! Aunque lo veo dificil, se hara lo que se pueda!! Un beso enorme y espero que hayas empezado muuuuy bien el año!!

Anónimo dijo...

Feliz 2010!, espero estes bien! Cuidate mucho.

Montse

Albums de fotos al Flickr