©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

viernes, 24 de abril de 2009

126 km de costa d'Euskal herria (2on dia)

7:10 del mati... he dormit 2 hores. El cullons de vent, no a parat en tota la nit!!! de fet, tinc la tenda enganxada a la cara del que encara bufa!!!!
Son les 8:00 haig de marxar, está nubol, el vent ha afluixat una mica, si no surto ara, no crec que pugui arribar a Laida a mig dia per veure a la gent de UR.
Plego la tenda, menjo 4 galetes, be, el que en queda, hi he dormit a sobre! s'han aixefat una mica tambe!!! fa una mica de fred...
Passo per davant de la central nuclear abandonada que hi ha arrant de costa, quina pena que en un lloc tan guapo com aquest, hi volguessin fer àlgu tant horrible!

Fins a Bakio no paro per res, aqui, menjo 7 pinxos davant de la cara de sorpresa de la cambrera en veure'm arribar amb aquest dia amb en wilson, Torno a posar-me la el tapa-banyera i san-tornemi que no ha estat res. Faig una parada per estirar les cames a Mundaka, i faig un truc a l'Arkaitz a veure si son a la base d'Ur. Com que em diu que no, m'estalvio d'entrar cap a Laida. Segueixo endavant passant per davant de l'illa de Maxixako, Laga,

veig el port de Elantxobe, Ea i per fi,
al cap de 10 hores d'haver-me posat
a l'aigua comença a veure el cap o se
que al darrera hi han
PINXOS DE TORTILLA!! Ai no!
volia dir, Lekeitio!
Arribo a les 18:45.
Avui he fet, 64,7 Km. Porto acumulats uns 82km.

No hay comentarios:

Albums de fotos al Flickr