©Todas las imagenes de esta pagina tienen los derechos reservados

Quines llums hi deu haver en aquest petit planeta blau?

Fa qüestió d'uns 9 anys, vaig decidir que la meva il.lusió a la vida no era treballar i portar una vida sedentaria, (cosa que no vol dir que la portés) tot al contrari, però ni tan sols volia imaginar que se mi podia tornar.

Viatjar pel món i poder fotografiar les emocions de qui he tingut aprop,vaig coneguen per el camí o he trovat en cada moment, ha estat quelcom que sempre m'ha atret, i que he aprofitat per fer-ho sempre que n'he tingut ocasiò.

Aquest GRAN (Per mi) projecte, es tracta d'intentar captar i transmetre, amb les meves fotos, tota classe de cultures, races o el que sigui que pugui trobar-me al llarg d'aquest viatge. No sé els anys que en principi em caldria per completar la meva ruta. Però u anirem veien en els mons diferents...

El dia 14 de Març de 2012 agafo l'avio que em portara espero a un munt de mons diferents. Espero qeu els compartim encara que sigui per aquest medi. COm deia el colega de la peli d'Hacia rutas salvajes: LA FELICITAT NOMÉS ÈS REAL CUAN ES COMPARTEIX....








Precios Bernat pescaire

jueves, 9 de diciembre de 2010


Com podeu llegir a la fotografia, estic preparant cursos de fotografia digital, de natura.
Hi haura dos nivells: Inicial i avançat.
Seran cursos de 15 hores.
L'idea, es per el curs inicial, serà que la gent sàpiga que té a les mans cuan va a fer una fotografia, i que pot aconseguir amb la càmera que tingui. Explicant temes bàsics com velocitat d'obturacio, obertura de diafragma etc...
I l'idea per el curs avançat seria, per gent que té una mica més de nivell, i que pot entendre conceptes més tecnics. Aquest segon curs s'explicarien temes com utilització de flaixos, o convinació amb la llum natural, macros, etc...
Per mes informació, teniu el meu telefon, i mail.

Mail: espepleo@hotmail.com
Tel: 0034 606552661
Fotos flickr: http://www.flickr.com/photos/54529137@N04/sets/

No hay comentarios:

Albums de fotos al Flickr